Recenzia: iZombie – Pilot

Rob Thomas, pod ktorého drobnohľadom vznikol seriálový trhák Veronika Marsová. Nám prináša nový seriál iZombie o Liv Moorevej (Rose McIver), obyčajnom dievčati, zabávajúcom sa na párty, po ktorej sa ráno zobudí, vo vreci na mŕtvoly. Keď jej dôjde, že sa z nej stal zombie, zamestná sa v márnici kde pojedá mozgy zosnulých ľudí len aby sa nepridala k ostatným otravným vraždiacim nemŕtvym.

Potom ako si Liv, zabezpečila neustály prísun mozgov sa cíti osamelo a bez budúcnosti. Rozišla sa so snúbencom (Robert Buckley) a opustila prácu kardiochirurga, ktorá jej dávala perspektívu. Spojenca nájde vo svojom šéfovi (Rahul Kohli), ktorého jej zvláštna premena nevydesila, ba práve naopak, je ňou úplne zaujatý, túžiaci prísť na tajomstvo, ako sa človek môže stať nemŕtvym.

iZombie-olivia-moore

Liv nájde nový zmysel života, vďaka detektívovi Babineauxovi. Detektív Clive Babineaux (Malcolm Goodwin), ktorý určite nepatrí medzi profíkov vo svojej branži, prichádza do márnice, hľadajúc dôkazy namiesto toho nájde Liv čo sa vydáva za médium. Liv totiž po skonzumovaní mozgu obete, získa jej spomienky. Najprv sa Clivovi zdá, že Liv je narušená, ale neskôr sa už bez jej schopností nevie zaobísť.

Viac:  Recenze: Válka o planetu opic

iZombie je perfektný protiklad úspešného Walking Dead. Predsa len po napätom pondelku dobre padne odľahčená streda. Plná zábavy zmiešaná s drámou, okorenená krátkymi prípadmi.

iZombie-olivia-ravi

V show účinkujú talentovaní herci, i keď sú zväčša ešte neznámi. Rose McIver dala svojej postave šarm, ktorý si v momente obľúbite aj napriek nízkemu srdečnému tepu. Zvyšok obsadenia je síce trošku jednotvárny, ale možno sa postupom času vyvinie.

I keď sa môže stať, že fanúšikovia série komiksov iZOMBIE môžu byť sklamaní, ale seriál ponúkne množstvo odkazov na jeho korene, jednak tým, že začiatočné titulky sú obohatené o kresby tvorcu Michaela Allreda a taktiež je každá nová časť uvedená komiksovým štýlom. Dopĺňaná hlasom hlavnej postavy, ktorá zohráva úlohu rozprávača a pomáha divákom dotvárať dej a pochopiť to či ono správanie postáv, pričom sa nezaobíde ani bez flashbackov do minulosti. Tým, že tvorcovia vynechali jej celú minulosť, môžeme očakávať, že flashbackov bude viac.

iZombie-liv-moore-pojedá-mozgy

Ak máte radi zombie, záhady, kvalitné dialógy a zábavné seriály, iZombie si musíte pozrieť. Tvorcovia vás určite presvedčia o tom, že musíte vydržať až dokonca. Pri všetkej konkurencii, ktorá má podobný podtón ako napríklad Constantine či Being Human, iZombie má tendenciu vybrať sa vlastným smerom. I keď, podoba s Veronikou Marsovou je neprehliadnuteľná, ale to určite nie je negatívum.

Rob Thomas, pod ktorého drobnohľadom vznikol seriálový trhák Veronika Marsová. Nám prináša nový seriál iZombie o Liv Moorevej (Rose McIver), obyčajnom dievčati, zabávajúcom sa na párty, po ktorej sa ráno zobudí, vo vreci na mŕtvoly. Keď jej dôjde, že sa z nej stal zombie, zamestná sa v márnici kde pojedá mozgy zosnulých ľudí len aby sa nepridala k ostatným otravným vraždiacim nemŕtvym. Potom ako si Liv, zabezpečila neustály prísun mozgov sa cíti osamelo a bez budúcnosti. Rozišla sa so snúbencom (Robert Buckley) a opustila prácu kardiochirurga, ktorá jej dávala perspektívu. Spojenca nájde vo svojom šéfovi (Rahul Kohli), ktorého jej zvláštna…

Chochi

Chochi
Zakladateľ ComicBoxu ale hlavne fanúšik filmov, seriálov a kníh