Recenzia: Resident Evil: Kód Veronica

Kniha Resident Evil: Kód: Veronica je šiestym pokračovaním série kníh od S. D. Perryovej. Celá séria kníh Resident Evil je voľne inšpirovaná celosvetovo populárnymi rovnomennými hrami, ktoré sa stali bezpochýb fenoménom a zamilovali si ich milióny geekov po celom svete. Nasledovali taktiež nemenej úspešné filmy, ktoré ošiaľ len prehĺbili.

Kód: Veronica je veľmi príjemnou poctou hernému originálu. Oproti niektorým predchádzajúcim dielom sa viac drží predlohy, kde dokonca môžeme sledovať priamo opísané scény a “puzzles” z hry.

Hlavnou hrdinkou je sympatická a mladá Claire Redfield, ktorá sa snaží nájsť svojho nezvestného brata Chrisa. Na začiatku príbehu je unesená a odvedená na tajomný ostrov v Tichom oceáne, ktorý vlastní Umbrella corporation, firma zodpovedná za vytvorenie a šírenie vražedného T-víru, ktorý mení ľudí na zombies. Na ostrove však dochádza k strašnej nehode a drvivá väčšina ľudských obyvateľov je zmenená na krvilačné príšery. Za pomoci umierajúceho strážnika sa Claire podarí kontaktovať svojho brata, ktorý sa nachádza v Paríži, avšak okamžite si to namieri na tajomný ostrov s cieľom zachrániť svoju malú sestričku. Tá zatiaľ v rozbitých väzenských celách nachádza ďalšieho človeka, a napriek tomu, že sú si obaja na prvý pohľad nesympatickí, spájajú svoje sily, aby prežili a pochopili, čo sa vlastne presne stalo.

VIAC:  Recenzia: Brightburn

Táto knižka má, rovnako ako väčšina knižných adaptácií hier, veľmi svižné tempo a číta sa rýchlo a príjemne. Vykreslenie postáv je až prekvapivo hlboké a pre čitateľa nie je vôbec ťažké si ich obľúbiť a držať im palce im až po poslednú stránku. Celú sériu kníh Resident Evil možno odporučiť každému nadšencovi hororov a počítačových hier, ktorý rád číta, prípadne by si chcel užiť tento napínavý príbeh aj z iného uhla pohľadu.

Knižku môžete vyhrať v súťaži na našom Facebooku alebo kúpiť v našom obľúbenom komiksovom shope JJkomiks.

Recenzia: Pet Sematary

Tvorba Stephena Kinga je jednou z tých najrozsiahlejších u súčasných svetových spisovateľov. Napriek tomuto faktu …