Recenzia: The Incredible Hulk

Neuvěřitelný Hulk je druhým snímkem Studia Marvel. O režii se postaral Louis Leterrier, který dělal například Kurýry. Film nijak nesouvisí se snímkem Hulk z roku 2003. Do hlavní role byl obsazen Edward Norton, jenž měl v té době za sebou pecky jako Klub rváčů nebo Kult hákového kříže. Dále se tu objevují například Liv Tyler nebo Tim Roth.

KotyBruce Banner experimentuje se sérem, které ze Stevea Rogerse udělalo supervojáka. Experiment se ale nepovede a stane se z něj zelená obluda. Poté se musí utkat se záporákem zvaným Abomination. Pro Roli Bruce Bannera je dle mého názoru mnohem vhodnější herec Mark Ruffalo, který jej hraje v dalších filmech.

Film je sice povedenější než jeho předchůdce, ale pořád je pro mě nejslabším snímkem MCU. Studio bohužel nemá práva na sólový film, takže se Hulk může objevovat pouze v jiným filmech. Mark Ruffalo má údajně se studiem smlouvu na šest filmů, takže bychom ho kromě letošních Avengers: Infinity War měli vidět v dalších dvou filmech. Moje hodnocení: 70%

JJkomiks hodnotí
JJkomiksNeuveriteľný Hulk je druhý filmom MCU, avšak ako ukazuje čas, tak je z väčšej časti ignorovaný (aj keď v Civil War sme sa mohli stretnúť s generálom Rossom), keďže v neskoršej tímovke je Hulk preobsadený.

Film je inšpirovaný rovnomenným komiksom od S. Leeho a Jacka Kirbyho z 1962. Dej nám predstavuje a vysvetľuje zrodenie Hulka, s čím sa už raz stretli v prvom filme o Hulkovi, avšak tu sa Bruce Banner rozhodne odsťahovať preč a viesť pokojný život bez svojho alter ega Hulka. Samozrejme, že sa musí vrátiť, pretože na scéne sa objavuje Abomination. A tak nás čaká veľký súboj monštier.

Režíruje Louis Leterrier, vďaka čomu je dej dosť akčný; v hlavnej úlohe máme Edwarda Nortona, ktorý údajne denne dopĺňal scenár, aby zanechal Hulkovi nejaký ten psychologický rozmer. Záporak v podaní Tima Rotha nie je až tak výrazný ako v prípade Iron Mana. Problémom sú aj digitálne efekty, ktoré sú sklamaním či už u Hulka, alebo aj Abominationa. Avšak akcie vo filme pôsobia celkom fajn, soundtracky sú viac než dobre zvolené a výprava je nadpriemerná, keďže film sa odohráva vo viacerých kútoch sveta. V konečnom dôsledku film nie je až tak zlý, ale určite v ňom bol väčší potenciál, čo asi pochopili aj v Marveli, keďže sa rozhodli Hulka preobsadiť. Naše hodnotenie: 65%

ZuZ hodnotí
ZuZMarvel sa v roku 2008 rozhodol oživiť ďalšieho superhrdinu a priviedol na filmové plátna Hulka ako nasledujúceho člena tímu Avengers. Tejto úlohy sa zhostil Edward Norton, ktorý už predtým presvedčil divákov a fanúšikov o svojom hereckom talente. Ibaže práve jeho zdanlivý flegmatizmus, ktorý sa tak efektne vyníma vo Fight Club sa na Hulka, bohužiaľ, nehodí. Norton odviedol dobrú prácu, no ak raz dostane do rúk deravý scenár, nedopracované postavy a nie príliš záživný dej, kasový trhák z toho nevytvorí.

Liv Tyler pôsobí v príbehu nezaujímavo a divák sa nedokáže o jej osud začať ani len starať predtým, než ho omnoho viac môžu zaujať vizuálne efekty a prepracované bojové sekvencie, s ktorými si Neuveriteľný Hulk rozhodne šplhol. Z filmu sa nedá pocítiť psychický boj, ktorý dokázal na filmové plátna preniesť až Mark Ruffalo a Hulk z roku 2008 jednoducho nedokáže stačiť tempu, ktorý udal Downeyho Iron Man. Škoda. Hoci bojová scéna v posledných minútach filmu medzi Hulkom a Abominatiom je podľa mňa jednou z najlepších Hulkových bojových scén, film to zachrániť nedokáže. Moje hodnotenie: 60%

Neuvěřitelný Hulk je druhým snímkem Studia Marvel. O režii se postaral Louis Leterrier, který dělal například Kurýry. Film nijak nesouvisí se snímkem Hulk z roku 2003. Do hlavní role byl obsazen Edward Norton, jenž měl v té době za sebou pecky jako Klub rváčů nebo Kult hákového kříže. Dále se tu objevují například Liv Tyler nebo Tim Roth. https://www.youtube.com/watch?v=xbqNb2PFKKA Koty hodnotí Bruce Banner experimentuje se sérem, které ze Stevea Rogerse udělalo supervojáka. Experiment se ale nepovede a stane se z něj zelená obluda. Poté se musí utkat se záporákem zvaným Abomination. Pro Roli Bruce Bannera je dle mého názoru mnohem…

Neuveriteľný Hulk

Koty - 70%
JJkomiks - 65%