Recenzia: Zombieland: Rana istoty

Je to už desať rokov, čo sme sa zamilovali do postáv Columbusa (Jesse Eisenberg), Tallahasseeho (Woody Harrelson), Wichity (Emma Stone) a Little Rock (Abigail Breslin). Hoci prakticky ihneď po veľkom úspechu prvého filmu z prostredia Zombielandu sa začalo písať o možnom pokračovaní, rozhodnutie počkať dlhšiu dobu a nechať scenár “dozrieť” sa ukazuje byť správnym.

Zombieland: Rana istoty je skutočne veľmi dobrým pokračovaním. Takmer ihneď na Vás vyskočí skvelý mix akcie, gore ale aj vtipov, ktoré miestami vyžadujú skutočne pozorného a rozhľadeného diváka. Zabíjanie zombíkov a samotná zombie akcia je, dovolím si tvrdiť, omnoho lepšie spracovaná ako u úspešného seriálu Walking dead. V tomto filme je navyše oveľa zábavnejšia.

VIAC:  Recenzia: Doktor Spánok

Samotná zápletka a dej nie je ničím svetoborným, ale to ani nie je pointou tohto filmu. Dej vyznieva veľmi prirodzene a osobne mám pocit, že osudy tejto nesúrodej “rodiny” sa vlastne ani len nemohli vyvíjať inak. Vidno že scenáristi majú svoje postavy, ich názory a charakterové vlastnosti  dobre premyslené a aj vďaka tomu sú nekonečnou studnicou skvelých vtipov.

Navyše naša štvorica dostáva viaceré posily, napr. tajomnú Nevadu (Rosario Dawson), ktorá má úžasnú chémiu s neskrotným Tallahasseem, hlúpučkú blondínu Madison (Zoey Deutch) alebo pacifistického hipisáka Berkeleyho (Avan Jogia), do ktorého sa zahľadí dospievajúca Little Rock. Tieto postavy pôvodných hrdinov vhodne doplnia a miestami vyženú z ich komfortných zón.

VIAC:  Recenzia: Krvavá nevesta

V skratke, v podobe druhého Zombielandu dostávame v krátkom čase po Krvavej neveste ďalšiu skvelú hororovú komédiu, ktorej nechýba takmer nič. Vo filme nájdete emócie, fantastickú akciu a zároveň bude Zombieland takmer neustále útočiť na Vaše bránice. A presne to je zámerom, ktorý film plní absolútne bezchybne. Ak sa Vám prvý diel páčil, prípadne ste ho nevideli, ale chcete sa len tak zasmiať a urobiť si príjemný večer v kine, Zombieland 2 je presne tá správna voľba.

HB - 90%

90%

Zombieland: Rana istoty je veľmi dobrým pokračovaním fantastickej komédie, ktorú v niektorých momentoch dokonca prekonáva. Skvelá zábava!