Rozbor najnovšieho traileru pre Avengers: Infinity War 2#

Najaktuálnejší trailer na Infinity War má ešte veľa obsahu na preskúmanie, tak rovno sa pusťme do toho. Zatiaľ čo sa prvá polovica tohto rozboru sústreďovala na drvivú väčšinu záberov, ktoré sa odohrávali mimo Wakandy, táto sa zameriava na presný opak.

!UPOZORNENIE! – No v prvom rade je potrebné zdôrazniť, že samotný rozbor môže obsahovať viacero spoilerov, niektoré situácie sú porovnávané s ich vyobrazením v komiskovej predlohe, z ktorých by sa mohli vykľuť skutočné dejové línie pre Infinity War. Boli ste varovaní.

Ako úplne prvý záber z Wakandy(v rámci tohto traileru) je zameraný na postavy Black Widow, Bruce Banner a War Machine. Ak Vám pri pohľade na túto scénu nič neprišlo na um, tak rovno môžem skonštatovať, že udalosti z Civil War sa jednotlivé postavy buď snažia alebo už dali za hlavu, o čom svedčí aj tento záber, keďže Black Widow a War Machine boli na iných stranách. Samozrejme, Banner bol na inom vesmírnom dobrodružstve.

Onedlho nato sa nám naskytá pohľad na chvíľku medzi postavami Vision a Scarlet Witch, ktoré si medzi sebou začali budovať puto už skôr, no v Infinity War ho zrejme preskúmame hlbšie, teda ak na to bude vôbec čas. No nie je žiadnou záhadou, že Scarlet Witch bude kľúčovou postavou v rámci ochrany Visiona. Predsa len, ide o jedného z najsilnejších Avengerov vôbec(ako sme sa o tom v Civil War stihli presvedčiť).

Neboli sme tu náhodou len pred nedávnom? Áno, áno, aj napriek tomu, či sa Vám sólový Black Panther páčil alebo nie, návrat do Wakandy bude stále veľmi pôsobivý.

Práve tento záber! Práve toto je dôvodom, prečo je celé Marvelácke univerzum také skvelé. Spájanie jednotlivých postáv, príbehov či skupín. Nikto nespája svety tak, ako Marvel. (DCEU ešte majú čo robiť, aby sa dotiahli na takúto úroveň) No nevyzerá to skvelo? A ku tomu vidíme veľkú časť Avengerov pokope, čo nás opäť utvrdzuje v tom, že všetky neresti spôsobené v Civil War sa práve teraz hádžu za hlavu, lebo stoja proti oponentovi, akému doposiaľ ešte nečelili.

Viac:  Venoma videlo na Slovensku už viac ako 100 tisíc divákov

A aj keď to tak možno nevyzerá, tak tento záber je svojim spôsobom dosť dôležitý. Mimo to, že vyššie sa spomína Vision vo Wakande, tak táto scéna nás utvrdzuje v tom, že Vision svoj prvý kontakt s Thanosovými potomkami(konkrétne Corvusom Glaivom) prežil, no zrejme nie bez zranení. Na rad prichádza Shuri. Tá s technológiou, ktorou Wakanda oplýva, by mala dať Visiona dokopy čo nevidieť.

A práve na takýchto dialógoch si väčšina z nás neuveriteľne pochutná. Humor bude aj naďalej na úrovni PG-13 ratingu, no to nemení nič na fakte, že len cítiť tú chémiu medzi postavami bude úplne o niečom inom. Možno Vás bude zaujímať, kde sa naši obľúbení hrdinovia nachádzajú. Všetky doteraz zverejnené zábery z danej lokácie nasvedčujú tomu, že ide o planétu Titan, odkiaľ Thanos pochádza, a kde sa zároveň odohrá jeden z najväčších súbojov tohto filmu. A Iron Spider Armor vyzerá dosť pôsobivo.

Moment, na ktorý sa všetci tešíme. Bitka vo Wakande pôsobí veľkolepo už len v traileri. Čo to bude potom na veľkom plátne? Nová verzia Hulkbustera tiež nie je na zahodenie. A o tomto čase je predmetom stoviek debát na internete, lebo špekuluje sa o tom, že v Hulkbusterovi sa bude nachádzať Bruce Banner, ktorého premôžu outrideri (Thanosova armáda) a snáď už ani netreba hovoriť o tom, čo sa stane, keď Bruce popustí uzdu a podľahne emóciám. Alebo ako sa zvykne dnes hovoriť. Len sa opýtajte hračiek.

Otázkou zostáva, že ako máme nazývať Buckyho. Je stále Winter Soldier alebo po novom ho máme nazývať White Wolf? Tak ako to je? Taktiež Cap dostáva viac priestoru v tomto traileri a jeho nový výzor mu jednoducho sedí. No uvidíme ho ešte s jeho charakteristickým štítom?

Viac:  Diskutuje sa už vo Warner Bros. o pokračovaní Aquamana?

Vyzerá to tak, že aj Doctor Strange so Star Lordom budú mať svoju chvíľku, kde vynikne ich spolupráca. Je radosť sledovať spájanie síl jednotlivých postáv. Scéna sa zrejme opäť odohráva na planéte Titan.

Pomaly, ale isto si treba začať pripúšťať, že Thanos tento boj aktuálne vyhrá. Nebude to jednoznačná výhra, no všetky doposiaľ zverejnené zábery sa prikláňajú na Thanosovu stranu. Tony taktiež nevyzerá, že by bol na tom práve najlepšie. Svoj nový Bleeding Edge Armor má úplne zničený a je vydaný napospas Thanosovi.

No keď príde na reč najikonickejší moment celého traileru, tak tam sa snáď ani nemusíme hádať. Napriek tomu, že nám trailer ponúkol mnoho zaujímavých momentov, tak žiaden z nich sa nevyrovnal tomuto. Za tú dobu, čo MCU započalo svoju púť, sa k Avengerom pridali rôzne individuá, ktoré boli neraz niekoľkonásobné silnejšie ako Steve, no to neznamená, že Cap sa nedokáže postaviť Thanosovi. Dokonca samotný Thanos je prekvapený z Rogersovho zápolenia a abnormálnej vôle. Veľmi podobný moment sa odohral aj v komiksovej predlohe, no buďme k sebe úprimní. Cap tento nápor neudrží donekonečna.

A Spider-Man robí to, čo Spider-Man zvykne robiť. Netreba sa v tom veľmi pitvať, aj keď to vyzerá náramne dobre.

No to by bolo z tohto traileru všetko a ako to pri traileroch býva, tak zvyknú za sebou nechávať hromadu otázok, na ktoré sa Vám budeme snažiť odpovedať v našich ďalších článkoch(A áno, aj nás zaujíma, kde je Hawkeye.). Na záver Vám ešte nechávam ďalšie momentky, ktoré rozširujú vyššie spomínané pasáže z traileru.

Zdroje: polygon.com, ign.com, cbr.com

Ak chcete dostávať upozornenia na naše články, použite zvonček, ktorý nájdete v pravom dolnom rohu obrazovky. Taktiež nás môžete najsť na facebooku.

Sú vo filme Spider-Man Paralelné svety potitulkové scény?