Rozbor potitulkových scén filmu Venom

Predstavovanie sólového Venoma v kinách je v plnom prúde, a tak nám na stôl prichádza otázka, čo pre nás znamenajú potitulkové scény tohto filmu, a aký budú mať význam pre prípadné pokračovania do budúcna. Predpokladám, že ak čítate tento článok, tak o tomto čase už máte nového Venoma za sebou, a preto sa nemusím oháňať s žiadnymi obrovskými varovaniami ohľadom spoilerov. Pusťme sa do toho.

Napriek tomu, že film má až 2 potitulkové scény, iba tá prvá je pre nás naozaj podstatná. Druhá je skôr pekným prídavkom s pokusom navnadiť divákov na tohtoročný animák s názvom Spider-Man: Into The Spider-Verse. A že sa im to darí.

Eddieho návšteva väzenia v meste San Quentin

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt woody harrelson carnage

Eddie Brock sa v tejto potitulkovej scéne vydáva spolu s Venomom do väzenia San Quentin v Kalifornii za novým rozhovorom, ktorý ešte pred spustením záverečných tituliek opísal Anne ako “rozhovor storočia“. A skutočne ide o veľmi významný rozhovor. Predtým, ako Eddie vojde do väznice, ešte spomenie Venomovi, že toto je viac záležitosť pre “Eddieho Brocka”, ako pre nich oboch. A tak sledujeme, ako Eddie vchádza do miestnosti so špeciálnou osobitnou celou a lá Hannibal Lecter.

VIAC:  Avengers: Endgame zarobilo 2 miliardy dolárov za 11 dní

A v tej cele nesedí nikto iný, ako Woody Harrelson s “peknou” ryšavou parochňou, ktorý meno svojej postavy nikdy nespomenie, avšak všetky zainteresované osoby veľmi dobre vedia, o koho išlo už počas záberu, zobrazujúceho väznicu. Pokiaľ sa tak nestalo, veľmi dobrou pomôckou mohla byť krvou napísaná správa na mreže, ktorá znela “som sériový vrah“. Červená parochňa. A po menšom “chit chate” s Eddiem a jeho nasledovnom pristúpení k cele nastal čas na Harrelsonove zakončenie:

When I get out of here, and I will… there will be carnage.

Alebo po našom “Keď sa odtiaľto dostanem a ja sa odtiaľto dostanem, nastane masaker.” Teda osoba, sediaca v tejto cele, je sériový vrah Cletus Kasady alebo nám viac známa pod jej aliasom, Carnage. Ide o postavu, ktorá má v Marvel komiksoch jeden z najväčších počtov zabití(bol tam úctyhodný počet ešte predtým, ako sa spojil s Carnagom) a môžeme ju označiť za úhlavného nepriateľa Venoma, ako aj Eddieho Brocka. A vzhľadom na Kasadyho slová, môžeme pokojne usúdiť, že ak sa dočkáme pokračovania, tak po uliciach začne úradovať Carnage, ktorému bude musieť Venom čeliť. A s touto vetou sa táto potitulková scéna končí, aby o niekoľko minút nato mohla prísť ďalšia.

VIAC:  Shazam! je posledný film z pôvodného plánu DCEU

Ukážka z filmu Spider-Man: Into The Spider-Verse

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt into the spider-verse venom aftercredits

Druhá potitulková scéna bola viac ľahšieho charakteru a predstavovala relatívne dlhú(možno aj 5 minútovú) ukážku z pripravovaného animáku Spider-Man: Into The Spider-Verse, v ktorej sa Miles Morales po prvýkrát stretne s Peterom Parkerom z druhého univerza, keďže v jeho univerze je Peter Parker mŕtvy. Nemyslím si, že obsiahly popis tejto scény je nejak zvlášť potrebný, keďže nemá pre Venoma a univerzum, v ktorom sa nachádza, žiaden špecifický význam, akurát ide o určitú formu upútavky, ktorá svoju prácu odvádza na výbornú. Môžem skonštatovať, že je sa na čo tešiť.

Venom je momentálne v kinách a film Spider-Man: Into The Spider-Verse zavíta do našich kín 13.decembra 2018.

Čo mal znamenať ten zvuk na konci Endgame?

Ak ste čakali na potitulkovú scénu v Avengers: Endgame, tak veľmi dobre viete, že ste …